Nieuwe technieken, nieuwe werken.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik actief was op mijn blog, 
maar ik ben eerder creatief dan computerfreak en
daarom zit ik er niet zo vaak achter.
Toch lijkt het me erg leuk om mijn werken te kunnen delen
en feedback (van over de wereld) te krijgen en daarom
doe ik weer een poging om wat actiever te zijn op mijn blog
en er nieuwe dingen op te zetten. 
tenslotte baart oefening kunst, en kunst is mooi, toch?

 De bovenste kaart is de voorkant en de onderste kaart is voor- en achterkant.
 gemaakt met acrylverf, magazines, stempels,bedrukt papier en zwarte stift.

The topcard is only the frontcard and the bottomcard is the front- and backside of the card.
It is made with acrylpaint, magazines, printed paper, stamps and black marker.

0 reacties:

Een reactie posten