Vlaggen en kiekadoeken

Hieronder zie je 2 nieuwe kiekadoeken en 2 vlaggenslingers die ik gemaakt heb.
De vlaggenslingers zijn ong. 6 meter lang met ong. 21 vlaggetjes van papier, hij is aan twee kanten te gebruiken. Ook de vlaggenslingers zijn te bestellen op aanvraag en je kunt zelf een thema voorstellen. De vlaggenslingers kosten 17,50 euro per 6 meter, hij kan altijd langer.
Ook de kiekadoeken kosten ong. 35 euro, naar gelang je wensen e.d.

De titels van de onderstaande 2 vlaggen en doeken zijn:
  • Glamour
  • Aanbidding
  • Baby Joy
  • van Harten





3 reacties:

  1. ja, dat ziet er vrolijk en creatief uit!
    ik kwam niet op jouw site door in de zoekmachine kiekadoek in te vullen, maar dat bracht me op stumble en ik zag een naam met Grover en dacht, dat zou toch wel eens goed kunnen zijn. En ja, op de site van 'grover' vond ik de link van jou.
    succes met je leuke doeken. er zitten plaatjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey zet je die nieuwe met vlinders er ook op? Die is mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen